Marie HORVÁTHOVÁ
Diplomová práce
Grafickou cestou metodicky
Some of the Graphic Art in Methodology
Anotace:
Tato studijní opora je určena začínajícím učitelům výtvarné výchovy, může prospět i studentům výtvarného oboru. Text poskytuje informace o historii grafiky, o tom, jak správně vést hodinu výtvarné výchovy s grafickými technikami a jak má být učitel připraven. Dočtete se zde o práci pedagoga a jeho roli ve výtvarné výchově, dozvíte se, jaký by měl pedagog být a co by měl umět vyčíst z výtvarných prací …víceAbstract:
This study support is designed for trainee teachers of art, however, it could also be beneficial to students studying in the area of art. The text provides information about the history of graphics (graphical design), how to effectively deliver art lessons with graphic techniques and details of how a teacher should be prepared for such lessons. The article provides information about the work of a pedagogue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alois Kračmar
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORVÁTHOVÁ, Marie. Grafickou cestou metodicky. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Osobnostní rozvoj pedagoga volného času
Andrea Guerrerová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ