Chování spotřebitele ve vztahu k udržitelným retailovým firmám – Bc. Tereza Koubková
Bc. Tereza Koubková
Diplomová práce
Chování spotřebitele ve vztahu k udržitelným retailovým firmám
Consumer behaviour in relationship with sustainable retail companies
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat chování spotřebitele ve vztahu k udržitelným retailovým firmám a na základě analýzy dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro retailery. Teorecitká část pojednává o retailu, společenské odpovědnosti a zeleném zákazníkovil. Dále o udržitelnosti a jejích pilířích, zero waste a udržitelnými firmami v retailu. Praktická část analyzuje výsledky dotazníkového šetření …víceAbstract:
The main focus of this thesis is to describe consumer purchasing behavior in relation to sustainable retail companies based on the analysis of a questionnaire survey to propose recommendations for retailers. The theoretical part deals with retail, corporate social responsibility and green consumers. Furthermore, sustainability and its pillars, concept of zero waste and sustainable companies in retail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sustainable Closed-Loop Supply Chains in Beer Industry
Petr Pokorný -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Silvia Harajdová -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Udržitelné produkty a chování spotřebitele
Karolína Nohejlová -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Podmienky pri zakladaní a prevádzkovaní zero waste reštaurácie na Slovensku
Dorota Hríbiková
Název
Vložil
Vloženo
Práva