BcA. Viktória Kolesárová

Diplomová práce

Budování osobní značky v online prostředí

Building Personal Brand Online
Anotace:
Cieľom práce bolo oboznámiť sa s problematikou tvorby osobnej značky a dynamickej identity a na základe týchto poznatkov vytvoriť brand pre autorkino štúdio s názvom Merkuy. Práca sa zaoberala primárne vytvorením silnej vizuálnej identity, ktorá by bola vnímaná pozitívne v online aj offline prostredí. Práca pozostáva z vytvorenia brandu a vizuálnej identity, ako aj návrhu webovej stránky. Teoretická …více
Abstract:
The goal of the thesis was to get acquainted with the issue of personal branding and dynamic identity and, based on this knowledge, to create a brand for the author's studio called Merkuy. The thesis dealt primarily with the creation of a strong visual identity that would be perceived positively in both the online and offline environments. The thesis consists of the creation of a brand and visual identity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Václav Skácel

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kolesárová, Viktória. Budování osobní značky v online prostředí . Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Multimédia a design / Digitální design

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.