Budování osobní značky v online prostředí – BcA. Viktória Kolesárová
BcA. Viktória Kolesárová
Diplomová práce
Budování osobní značky v online prostředí
Building Personal Brand Online
Anotace:
Cieľom práce bolo oboznámiť sa s problematikou tvorby osobnej značky a dynamickej identity a na základe týchto poznatkov vytvoriť brand pre autorkino štúdio s názvom Merkuy. Práca sa zaoberala primárne vytvorením silnej vizuálnej identity, ktorá by bola vnímaná pozitívne v online aj offline prostredí. Práca pozostáva z vytvorenia brandu a vizuálnej identity, ako aj návrhu webovej stránky. Teoretická …víceAbstract:
The goal of the thesis was to get acquainted with the issue of personal branding and dynamic identity and, based on this knowledge, to create a brand for the author's studio called Merkuy. The thesis dealt primarily with the creation of a strong visual identity that would be perceived positively in both the online and offline environments. The thesis consists of the creation of a brand and visual identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolesárová, Viktória. Budování osobní značky v online prostředí . Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Multimédia a design / Digitální design
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.