Barbora Žáková

Master's thesis

Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu

In-store communication on chosen market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje značky aviváží Coccolino. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat strategii komunikace v místě prodeje a doporučit vhodné komunikační nástroje pro danou značku, a to prostřednictvím teoretického základu zaměřeného na chování zákazníků v místě prodeje a efektivitu in-store komunikace, pozorování použitých komunikačních nástrojů v místě …more
Abstract:
This diploma thesis deals with in-store communication of fabric softener brand Coccolino. The aim of the thesis is to identify the strategy of in-store communication and to provide recommendations for ideal communication tools for Coccolino brand based on theoretical knowledge focused on customers behavior and in-store communication effectivity and findings of research conducted in stores. The first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Pavel Chyška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76508