Digitální komunikace centrálních bank v kontextu marketingu – Lucie Střelecká
Lucie Střelecká
Bakalářská práce
Digitální komunikace centrálních bank v kontextu marketingu
Digital Communication of Central Banks in Context of Marketing
Anotace:
Digitální prostředí je v soudobé společnosti zcela nezbytnou součástí komunikačního procesu. Tento trend není výjimkou ani v oblasti finančního sektoru, kde centrální banky zaujímají klíčovou roli v udržování stability a řízení měnové politiky. V souvislosti s tím nabývá digitální komunikace centrálních bank zásadního významu, jelikož poskytuje prostor pro interakci s veřejností, sdílení informací …víceAbstract:
The digital environment is an essential part of the communication process in contemporary society. This trend is no exception in the financial sector, where central banks play a key role in maintaining stability and managing monetary policy. In this context, digital communication by central banks is becoming essential as it provides a space for interaction with the public, for sharing information and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Lukáš Jursa
- Oponent: Ondřej Badura
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank
Natálie Štěpánková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace občanského sdružení DOST!
Petr Černý -
Transparentnost a komunikace měnové politiky České národní banky
Lucie Huňková -
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Kristýna Vojtěchová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Why is Chinese Central bank "greener" than the European Central bank?
Xinran Wang -
Legal Aspects of Central Bank Digital Currency
Lukáš Bílek