Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX – Aneta Hüblová
Aneta Hüblová
Bachelor's thesis
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Comparison of branding at the Rudolfinum Gallery and the DOX Center for Contemporary Art
Abstract:
Bakalářská práce řeší přístup k vedení brandingu v kulturním sektoru, přičemž se konkrétně zaměřuje na oblast kunsthalle. Cílem práce je zanalyzovat, popsat a závěrem porovnat, jak přistupují ke svému brandingu dvě vybrané instituce příbuzného typu. V teoretické části je poskytnut vhled do sféry značky, brandingu a muzeum brandingu, včetně jeho specifik a elementů, v rámci nichž je věnována výrazná …moreAbstract:
The bachelor's thesis addresses the approach to branding in the cultural sector, focusing specifically on the kunsthalle area. The aim of this work is to analyze, describe and as a conclusion compare how two selected institutions of a related type approach their branding. The theoretical part provides an insight into the field of brands, branding and the museum branding, including its specifics and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86899
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Marek Prokůpek
- Reader: Irena Tyslová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86899
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Andrea Fluhsová -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova