Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX – Aneta Hüblová
Aneta Hüblová
Bakalářská práce
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Comparison of branding at the Rudolfinum Gallery and the DOX Center for Contemporary Art
Anotace:
Bakalářská práce řeší přístup k vedení brandingu v kulturním sektoru, přičemž se konkrétně zaměřuje na oblast kunsthalle. Cílem práce je zanalyzovat, popsat a závěrem porovnat, jak přistupují ke svému brandingu dvě vybrané instituce příbuzného typu. V teoretické části je poskytnut vhled do sféry značky, brandingu a muzeum brandingu, včetně jeho specifik a elementů, v rámci nichž je věnována výrazná …víceAbstract:
The bachelor's thesis addresses the approach to branding in the cultural sector, focusing specifically on the kunsthalle area. The aim of this work is to analyze, describe and as a conclusion compare how two selected institutions of a related type approach their branding. The theoretical part provides an insight into the field of brands, branding and the museum branding, including its specifics and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86899
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86899
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Andrea Fluhsová -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova