Eva Šustková

Diplomová práce

Analýza a zhodnocení marketingové strategie BK Lions Jindřichův Hradec

Analysis and Evaluation of Marketing Strategies of the BK Lions Jindřichův Hradec
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové strategie profesionálního basketbalového klubu působícího v nejvyšší republikové soutěži Mattoni NBL a navržení možností jejího vylepšení. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti správy a financování sportovních organizací a z oblasti marketingu se zaměřením na sport. Praktická část vychází ze situační marketingové analýzy a zejména …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse and evaluate the marketing strategy of a professional basketball club which currently acts in the highest competition in the Czech Republic Mattoni NBL and purpose its possible improvement. The thesis is based on theoretical knowledge of administration and financing of sports organizations and on marketing with the focus on sports. The practical part is based on …více
 

Klíčová slova

marketing sport strategie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
  • Vedoucí: Pavel Král
  • Oponent: Stanislav Tripes

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38602