Podpora výuky analytické geometrie v programu GeoGebra – Bc. Vojtěch Frybert
Bc. Vojtěch Frybert
Bachelor's thesis
Podpora výuky analytické geometrie v programu GeoGebra
Support for the teaching of analytical geometry in GeoGebra
Abstract:
Předkládaná práce je souborem řešených příkladů a neřešených cvičení zaměřených na posílení vizualizace ve výuce analytické geometrie na středních školách. Cílem práce bylo vytvořit takové úlohy do sbírky, která bude učiteli sloužit jako pomůcka v hodinách matematiky.Abstract:
The presented bachelor's thesis is a collection of solved problems and unsolved exercises aimed at strengthening visualization in the teaching of analytical geometry in secondary schools. The aim of the work was to create such exercises into a collection that will serve as a tool for teachers in mathematics classes.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/akiv6/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: prof. RNDr. Josef Janyška, DSc.
- Reader: RNDr. Roman Plch, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Mathematics focused on teaching / Mathematics focused on teaching
Theses on a related topic
-
Analytická geometrie kuželoseček na gymnáziích v programu GeoGebra.
Tomáš CIENCIALA -
Řešení úloh z analytické geometrie v prostředí programu GeoGebra
Eliška BENEŠOVÁ -
Analytická geometrie v rovině pro SŠ s využitím prostředí Geogebra
Pavel CIMBÁLNÍK -
Využití programu Geogebra při výuce analytické geometrie na SŠ
Lucie KAMPOVÁ -
Sbírka řešených úloh z analytické geometrie v rovině.
Karolína CHODUROVÁ -
Využití digitálních platforem Mentimetr a Classroom screen v hodinách angličtiny na střední škole
Natálie Drábková -
Motivating Students: Challenges and Opportunities of Distance Education in the Second Language Classroom
Barbora Kahancová -
Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar)
Věra Vetešníková