Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s. – Ing. Jiří LEŠINGR, DiS.
Ing. Jiří LEŠINGR, DiS.
Diplomová práce
Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s.
Project of supporting pates sales by means of packaging redesign for HAME, a.s.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce {\clqq}Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé, a.s.`` je z hlediska svého obsahu členěna do tří základních částí {--} teoretické, analytické a projektové. Teoretická část diplomové práce podává obecný výklad prodeje ve vztahu k marketingu, a prostřednictvím požadavků literární rešerše definuje klíčové pojmy, poskytuje základní teoretické …víceAbstract:
Project of supporting pates sales by means of packaging redesign for HAME, a.s. is divided into three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part of this diploma work informs about sale in marketing and through the mediation of literature defines keywords, basic theoretical skills and information about sales. In the analytical part, there is characte-ristic of HAME a.s. and the present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEŠINGR, Jiří. \textit{Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s.} [online]. Zlín, 2006 [cit. 2021-04-20]. Dostupné z: https://theses.cz/id/82kzij/. Diplomová práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. Vedoucí práce doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Jak správně citovat práci
LEŠINGR, Jiří. Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková