Ing. Jiří LEŠINGR, DiS.

Master's thesis

Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s.

Project of supporting pates sales by means of packaging redesign for HAME, a.s.
Abstract:
Předkládaná diplomová práce {\clqq}Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé, a.s.`` je z hlediska svého obsahu členěna do tří základních částí {--} teoretické, analytické a projektové. Teoretická část diplomové práce podává obecný výklad prodeje ve vztahu k marketingu, a prostřednictvím požadavků literární rešerše definuje klíčové pojmy, poskytuje základní teoretické …more
Abstract:
Project of supporting pates sales by means of packaging redesign for HAME, a.s. is divided into three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part of this diploma work informs about sale in marketing and through the mediation of literature defines keywords, basic theoretical skills and information about sales. In the analytical part, there is characte-ristic of HAME a.s. and the present …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier: 3668

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LEŠINGR, Jiří. Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing