Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s. – Ing. Jiří LEŠINGR, DiS.
Ing. Jiří LEŠINGR, DiS.
Master's thesis
Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s.
Project of supporting pates sales by means of packaging redesign for HAME, a.s.
Abstract:
Předkládaná diplomová práce {\clqq}Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé, a.s.`` je z hlediska svého obsahu členěna do tří základních částí {--} teoretické, analytické a projektové. Teoretická část diplomové práce podává obecný výklad prodeje ve vztahu k marketingu, a prostřednictvím požadavků literární rešerše definuje klíčové pojmy, poskytuje základní teoretické …moreAbstract:
Project of supporting pates sales by means of packaging redesign for HAME, a.s. is divided into three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part of this diploma work informs about sale in marketing and through the mediation of literature defines keywords, basic theoretical skills and information about sales. In the analytical part, there is characte-ristic of HAME a.s. and the present …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
3668
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEŠINGR, Jiří. \textit{Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/82kzij/. [citováno 2024-04-24]
The right form of listing the thesis as a source quoted
LEŠINGR, Jiří. Projekt podpory prodeje paštik prostřednictvím redesignu obalu pro Hamé a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová