Bc. Aida Saidova

Bakalářská práce

Marketing mix analysis of a company

Marketing mix analysis of a company
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing mix analysis of the oil company in the conditions of the present state of economy. The advance of the oil industry has largely influenced the notion of marketing, even more so marketing mixes. And yet, one of the leading businesses throughout the world. Extant literature agrees on the importance of oil, but does not elaborate on the characteristics of effective …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
  • Oponent: MBA Jiří Vicek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance