Bc. Marek Olič

Diplomová práce

Marketingová komunikace emisních cílů ŠA ve vztahu k B2B trhu

Marketing communication of ŠA's emission targets in relation to the B2B market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci emisních cílů společnosti ŠKODA AUTO ve vztahu k B2B trhu a fleetovým zákazníkům. Práce reaguje na legislativu a strategii Evropské unie s ohledem na udržitelnost a emisní cíle osobních automobilů. Cílem této diplomové práce je analyzovat strukturu a potřeby B2B zákazníků, a na základě získaných informací navrhnout komunikační a prodejní strategii …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication of ŠKODA AUTO's emission targets in relation to the B2B market and fleet customers. The thesis responds to the legislation and strategy of the European Union with regard to sustainability and emission targets for passenger cars. The aim of this thesis is to analyze structure and needs of B2B customers, and to design a communication and sales …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 2. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
  • Oponent: Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Odložení zveřejnění o 3 roky
postponement of publication by 3 years

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 3. 1. 2025
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing