Marketingová komunikace emisních cílů ŠA ve vztahu k B2B trhu – Bc. Marek Olič
Bc. Marek Olič
Diplomová práce
Marketingová komunikace emisních cílů ŠA ve vztahu k B2B trhu
Marketing communication of ŠA's emission targets in relation to the B2B market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci emisních cílů společnosti ŠKODA AUTO ve vztahu k B2B trhu a fleetovým zákazníkům. Práce reaguje na legislativu a strategii Evropské unie s ohledem na udržitelnost a emisní cíle osobních automobilů. Cílem této diplomové práce je analyzovat strukturu a potřeby B2B zákazníků, a na základě získaných informací navrhnout komunikační a prodejní strategii …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication of ŠKODA AUTO's emission targets in relation to the B2B market and fleet customers. The thesis responds to the legislation and strategy of the European Union with regard to sustainability and emission targets for passenger cars. The aim of this thesis is to analyze structure and needs of B2B customers, and to design a communication and sales …víceKlíčová slova
B2B fleet marketing prodej alternativní pohony emise CO2 strategie ekologie elektromobilita
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Právo: Odložení zveřejnění o 3 roky postponement of publication by 3 years
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 3. 1. 2025
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní pohony v dopravě - ekonomika, ekologie a politika
Lucie Cápíková -
Alternativní pohony motorových vozidel
Jan Kvíčala -
Alternativní pohony v podmínkách HZS
František Mýlek -
Dostupné alternativní pohony pro vozidla dálkové silniční nákladní dopravy
Jan Polák -
Alternativní pohony silničních vozidel
Zdeněk Burda -
Vliv marketingu na rozvoj mobility s důrazem na alternativní pohony
Michal Krejčí -
Alternativní pohony v silniční nákladní dopravě
Marek Smečka -
Alternativní pohony spalovacích motorů
Lukáš Malár