Bc. Marek Olič

Master's thesis

Marketingová komunikace emisních cílů ŠA ve vztahu k B2B trhu

Marketing communication of ŠA's emission targets in relation to the B2B market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci emisních cílů společnosti ŠKODA AUTO ve vztahu k B2B trhu a fleetovým zákazníkům. Práce reaguje na legislativu a strategii Evropské unie s ohledem na udržitelnost a emisní cíle osobních automobilů. Cílem této diplomové práce je analyzovat strukturu a potřeby B2B zákazníků, a na základě získaných informací navrhnout komunikační a prodejní strategii …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication of ŠKODA AUTO's emission targets in relation to the B2B market and fleet customers. The thesis responds to the legislation and strategy of the European Union with regard to sustainability and emission targets for passenger cars. The aim of this thesis is to analyze structure and needs of B2B customers, and to design a communication and sales …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 2. 2022
  • Supervisor: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
  • Reader: Emil Velinov, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Odložení zveřejnění o 3 roky
postponement of publication by 3 years

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 3. 1. 2025
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.