Marketingový mix IKEA Česká republika, s.r.o. – Lucie Slottová
Lucie Slottová
Bakalářská práce
Marketingový mix IKEA Česká republika, s.r.o.
Marketing Mix of the IKEA Česká republika, s.r.o. Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vymezení a analýza marketingového mixu společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. a navržení vhodných změn v oblasti marketingu této společnosti. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných a vědeckých přístupů v oblasti marketingu a marketingu služeb. V praktické části bude provedena analýza jednotlivých prvků marketingového mixu a navrženy změny a vlastní doporučení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.