Lucie Slottová
Bachelor's thesis
Marketingový mix IKEA Česká republika, s.r.o.
Marketing Mix of the IKEA Česká republika, s.r.o. Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vymezení a analýza marketingového mixu společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. a navržení vhodných změn v oblasti marketingu této společnosti. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných a vědeckých přístupů v oblasti marketingu a marketingu služeb. V praktické části bude provedena analýza jednotlivých prvků marketingového mixu a navrženy změny a vlastní doporučení …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Thesis defence
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.