Marketingový mix IKEA Česká republika, s.r.o. – Lucie Slottová
Lucie Slottová
Bachelor's thesis
Marketingový mix IKEA Česká republika, s.r.o.
Marketing Mix of the IKEA Česká republika, s.r.o. Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vymezení a analýza marketingového mixu společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. a navržení vhodných změn v oblasti marketingu této společnosti. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných a vědeckých přístupů v oblasti marketingu a marketingu služeb. V praktické části bude provedena analýza jednotlivých prvků marketingového mixu a navrženy změny a vlastní doporučení …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.