Tomáš Zajíc
Bachelor's thesis
Potenciál Škoda Auto a. s. na vietnamském trhu
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze potenciálu expanze společnosti Škoda Auto a.s. navietnamský trh. Cílem práce je posoudit příležitosti a rizika spojená se vstupem na tentorychle se rozvíjející trh a identifikovat strategie, které by mohly podpořit úspěšnouexpanzi. V teoretické části jsou představeny klíčové koncepty mezinárodního obchodu amodely vstupu na zahraniční trhy. Praktická část práce je …moreAbstract:
This bachelor’s thesis aims to analyze the potential for Škoda Auto a.s. in the Vietnamesemarket. The objective is to evaluate the opportunities and risks associated with enteringthis fast-growing market and to identify strategies that could support successfulexpansion. The theoretical part presents key concepts of international trade and modelsof entry into foreign markets. The practical part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJÍC, Tomáš. \textit{Potenciál Škoda Auto a. s. na vietnamském trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/82ybse/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Potenciál gruzínského trhu společnosti ŠKODA AUTO
Ondřej Telín -
Učící se komunity pro talenty a nositele potenciálu pro management v podniku ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Kutová -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Aplikace prvků Průmyslu 4.0 ve ŠKODA AUTO na příkladech konkrétních studentských projektů v Testbed
Hana Nejedlá -
Program kritických dodavatelů ve společnosti Škoda Auto a.s.
Ivana Kovářová -
Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
Marek Hamala -
Rozbor procesu náboru zaměstnanců do IT oddělení ve Škoda Auto
Lucie Cvrčková -
Cenová elasticita poptávky po mimořádných výbavách ve společnosti Škoda Auto a.s.
Gaiaz Mukhadzhinov