Marketingová strategie sportovních institucí – Pavel Dvořák
Pavel Dvořák
Bakalářská práce
Marketingová strategie sportovních institucí
Marketing strategy of sports institutions
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová strategie sportovních institucí, konkrétně posiloven a fitness center. Nejdříve jsou zmapována teoretická východiska z oblasti marketingové strategie a marketingového mixu pro lepší pochopení dané problematiky. Dále je využito teoretických poznatků při porovnávání marketingových mixů, jež jsou dohledány z veřejných zdrojů. Poslední část je věnována zhodnocení …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing strategy of sports institutions, specifically gyms and fitness centers. Firstly, the theoretical background of marketing strategy and marketing mix is mapped out for a better understanding of the subject. Next, the theoretical knowledge is used in comparing marketing mixes that are traced from public sources.The last section is devoted to the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Janečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie výrobního podniku
Marek Sýkora -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
Nikola MALISZEWSKÁ -
Návrh strategie online marketingové komunikace pro vybranou společnost
Marek Halfar -
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
Jaroslav Šebek -
Marketingová strategie fitness centra Contours
Kamila Schmiedová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022