Použití alternativních metod vyučování v běžné základní škole – Daniela Peprnová
Daniela Peprnová
Bakalářská práce
Použití alternativních metod vyučování v běžné základní škole
The Use of Alternative Methods of Teaching at a Standard Primary School
Anotace:
Bakalářská práce stručně vymezuje českou vzdělávací soustavu, rozebírá tradiční metody vyučování a dává je do kontrastu s metodami a postupy alternativních škol. Dále se práce zabývá legislativním vymezením alternativních metod a zaměřuje se na další vzdělávání učitelů a asistentů pedagoga především v oblasti alternativních metod vyučování. Praktická část práce je zaměřená kvantitativně a zjišťuje …víceAbstract:
The bachelor thesis are to briefly delimit czech educational system, to analyse traditional methods of education and bring out the contrast between traditional and alternative teaching techniques. Thesis deals with delimitation of legislative for alternative educational methods also and focuses on additional education of teachers and assistants of educationalist primarily in field of alternative teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Peprnová, Daniela. Použití alternativních metod vyučování v běžné základní škole. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
Anna STROUHALOVÁ -
Komparace pohybové gramotnosti u dětí 1. stupně navštěvujících lesní základní školu a běžnou základní školu
Adéla FISCHEROVÁ -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Komparace postojů adolescentů k domácím úkolům na běžné základní škole a na alternativní základní škole
Aneta Motyčková -
Přechod žáka se sluchovým postižením z běžné základní školy na základní školu pro sluchově postižené
Petra DRÁBOVÁ -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Komparace třídního klimatu v běžné základní škole a v základní škole s Montessori prvky
Natálie Deduchová