Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli – Helena ZUSKOVÁ
Helena ZUSKOVÁ
Bachelor's thesis
Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli
Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer)
Abstract:
Myšlenkou této práce bylo získání informací o postojů různých skupin populace a faktory jich ovlivňující. Přesto, že lidé prozatím prodeji po telefonu moc nevěří, tak si telemarketing celkově špatně nevede. Je pro nás jako pro občany důležitý nejen jako rychlý zprostředkovatel mezi klienty a společností, ale i jako ze strany zaměstnavatele.Abstract:
The aim of this dissertation was to obtain information related to attitudes of various population groups and factors that influence these groups. As a result, it has been found out that consumers still express low trust in phone sale, but telemarketing overall is progressing. Besides, telemarketing is for us ``citizens{\crq}q very important as a quick agent between consumers and the company, as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZUSKOVÁ, Helena. \textit{Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/83ays3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZUSKOVÁ, Helena. Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Natálie Mohamadová -
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Kristýna Kroupová -
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance
Vítězslava Podařilová -
Zakladatelský projekt call centra
Petr Bureš