Helena ZUSKOVÁ

Bachelor's thesis

Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli

Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer)
Abstract:
Myšlenkou této práce bylo získání informací o postojů různých skupin populace a faktory jich ovlivňující. Přesto, že lidé prozatím prodeji po telefonu moc nevěří, tak si telemarketing celkově špatně nevede. Je pro nás jako pro občany důležitý nejen jako rychlý zprostředkovatel mezi klienty a společností, ale i jako ze strany zaměstnavatele.
Abstract:
The aim of this dissertation was to obtain information related to attitudes of various population groups and factors that influence these groups. As a result, it has been found out that consumers still express low trust in phone sale, but telemarketing overall is progressing. Besides, telemarketing is for us ``citizens{\crq}q very important as a quick agent between consumers and the company, as well …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZUSKOVÁ, Helena. Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management