Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR – Matouš Brabec
Matouš Brabec
Bakalářská práce
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
Marketing presentation of public and commercial television broadcasters in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou prezentaci veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v České republice. Cílem je identifikovat hlavní rozdíly ve vnímání a hodnocení marketingových strategií televizních vysílatelů v rámci systému duálního vysílaní, prozkoumat současný stav a analyzovat jejich vliv na českou veřejnost. Zvláštní pozornost je věnována inovacím v marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing presentation of public and commercial broadcasters in the Czech Republic. The aim is to identify the main differences in the perception and evaluation of marketing strategies of these two types of media and to analyse their influence on the Czech public. Special attention is paid to innovations in marketing and trends in digital marketing, including the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w4uwk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2024
- Vedoucí: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of public media function in the Czech Republic and the Great Britain
Eva ŠABLATUROVÁ -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel