Matouš Brabec

Bakalářská práce

Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR

Marketing presentation of public and commercial television broadcasters in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou prezentaci veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v České republice. Cílem je identifikovat hlavní rozdíly ve vnímání a hodnocení marketingových strategií televizních vysílatelů v rámci systému duálního vysílaní, prozkoumat současný stav a analyzovat jejich vliv na českou veřejnost. Zvláštní pozornost je věnována inovacím v marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing presentation of public and commercial broadcasters in the Czech Republic. The aim is to identify the main differences in the perception and evaluation of marketing strategies of these two types of media and to analyse their influence on the Czech public. Special attention is paid to innovations in marketing and trends in digital marketing, including the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.