Iveta Mokrá

Bakalářská práce

Marketingový výzkum pro rozhodnutí vedení organizace o její cenové politice

Marketing Research for the Organization's Management of its Pricing Policy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat současně používanou cenovou politiku ve společnosti Systémy jakosti s.r.o. a na základě výsledků z provedených analýz předložit nové návrhy a doporučení.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.