Marketingový výzkum pro rozhodnutí vedení organizace o její cenové politice – Iveta Mokrá
Iveta Mokrá
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum pro rozhodnutí vedení organizace o její cenové politice
Marketing Research for the Organization's Management of its Pricing Policy
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat současně používanou cenovou politiku ve společnosti Systémy jakosti s.r.o. a na základě výsledků z provedených analýz předložit nové návrhy a doporučení.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.