Vybavení Mateřské školy a jeho využití – Dana MASOPUSTOVÁ
Dana MASOPUSTOVÁ
Bakalářská práce
Vybavení Mateřské školy a jeho využití
The kindergarden equipment and its usage
Anotace:
Záměrem mé práce je zjistit, jaké věcné podmínky mají mateřské školy v současné době. Cílem je zmapovat situaci vybavení v několika mateřských školách, dotázat se ředitelek a učitelek na jejich zkušenosti. Uvést možnosti nabídky vnitřního i venkovního vybavení, seznámit s poznatky jiných mateřských škol, nabídnout kontakty na firmy zabývající se materiálním vybavením a navrhnout další možnosti při …víceAbstract:
The intention of my thesis was to find out what equipment kidnergartens nowadays have. The goal was to map the situation of equipment in several kindergartens, asking the directors and teachers about their experience. To name the possibilities of the offer of indoor and outdoor equipment, acquainting with knowledge of other kindergartens, offer contacts for companies that produce equipment and suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Čepičková -Brtnová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MASOPUSTOVÁ, Dana. Vybavení Mateřské školy a jeho využití. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Podmínky pro vzdělávání žáků se zdravotním postižením na základních školách
Jarmila Červená -
Podmínky mateřských škol pro výchovu a vzdělávání dětí od dvou do tří let
Jana KRČILOVÁ -
Nutné úpravy podmínek pro vzdělávání žáků s SVP z pohledu vedení škol
Nikol ŠIRANCOVÁ -
Centra aktivit - Cesta k jejich aplikaci v podmínkách běžné mateřské školy(ve vybrané MŠ v Plzni)
Eva BALÍKOVÁ -
Sborník činností pro práci v centrech aktivit v mateřské škole
Miroslava Masařová -
Význam center aktivit při vzdělávání v mateřské škole Začít spolu
Marie BETÍKOVÁ -
Mateřská centra jako místa vzdělávacích aktivit
Pavlína Techlovská