Vizuální identita imaginární autodetailingové firmy – Pavel Lipták
Pavel Lipták
Bachelor's thesis
Vizuální identita imaginární autodetailingové firmy
Visual Identity of an Imaginary Car Detailing Company
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce popisuje historický vývoj automobilů a jejich barevnosti. Dále se věnuje automobilovému polepování a detailingu. V poslední řadě se věnuje rešerši vizuálních identit autodetalingových firem. Praktická část je věnována tvorbě vizuální identity imaginární autodetailingové firmy Paulie's Wrap'n'Shine na základě rešerše z předchozí teoretické části. Výsledkem je návrh vizuální …moreAbstract:
The theoretical part of the bachelor's thesis describes the historical development of cars and their colors. It also describes automotive wrapping and detailing. Last but not least, it describes the visual identities of car detailing companies. The practical part is devoted to the creation of the visual identity of an imaginary car detailing company Paulie's Wrap'n'Shine based on the research from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lipták, Pavel. Vizuální identita imaginární autodetailingové firmy. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Vizuální identita pro firmu UNICARS CZ s.r.o.
Martina Doležalová