Vizuální identita imaginární autodetailingové firmy – Pavel Lipták
Pavel Lipták
Bakalářská práce
Vizuální identita imaginární autodetailingové firmy
Visual Identity of an Imaginary Car Detailing Company
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce popisuje historický vývoj automobilů a jejich barevnosti. Dále se věnuje automobilovému polepování a detailingu. V poslední řadě se věnuje rešerši vizuálních identit autodetalingových firem. Praktická část je věnována tvorbě vizuální identity imaginární autodetailingové firmy Paulie's Wrap'n'Shine na základě rešerše z předchozí teoretické části. Výsledkem je návrh vizuální …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor's thesis describes the historical development of cars and their colors. It also describes automotive wrapping and detailing. Last but not least, it describes the visual identities of car detailing companies. The practical part is devoted to the creation of the visual identity of an imaginary car detailing company Paulie's Wrap'n'Shine based on the research from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lipták, Pavel. Vizuální identita imaginární autodetailingové firmy. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita pro firmu UNICARS CZ s.r.o.
Martina Doležalová