HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE – Anna Syrovátková
Anna Syrovátková
Bakalářská práce
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
The Main Entities in the media market of the Czech Republic and the perspectives of their future development
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je popis hlavních subjektů mediálního trhu a predikce jejich budoucího vývoje. Práce se zaměřuje v první řadě na média (tisk, rozhlas, internet, televize a venkovní reklama), reklamní agentury, PR agentury, mediální agentury, výzkumné a eventové agentury. V neposlední řadě na české oborové asociace těchto subjektů. V práci jsou popsány rovněž reklamní zadavatelé. Práce …víceAbstract:
The main objective of my bachelor´s thesis is to describe the principal subjects of the media market predicting their future evolvement. The main focus lies primarily on media (i.e. press, radio, internet, TV and outdoor advertising), and agencies specializing in PR, advertising, media, research and event management. Furthermore, it discusses the Czech agency associations in the given field. Various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Bezpečnostní systém České republiky a jeho hlavní subjekty
Tereza Kvasnicová -
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Tomáš Kočárník -
Hlavní subjekty mediálního trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Adéla Hrubá -
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Aneta Havlová -
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Tomáš Kočárník -
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Petra Vaníčková -
Hlavní subjekty mediálního trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Adéla Hrubá -
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Lucie Vintrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 83slyc 83slyc/2
22. 5. 2020