Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas – Bc. Petra LAMLOVÁ
Bc. Petra LAMLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas
Palace Cinemas multiplexes marketing communication and event marketing.
Abstract:
Práce přináší analýzu konkurenčního prostředí na trhu multikin v České republice. Popisuje aktuální stav na trhu, představuje provozovatele multikin a především se zaměřuje na nejnavštěvovanější multikina v České republice společnosti Palace Cinemas. Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací multikin Palace Cinemas a obhajoba volby event marketingu jako hlavní formy komunikace s návštěvníky …moreAbstract:
This work brings an analysis of the competition on the multiplex market in the Czech Republic. It describes the current status of the market, introduces the multiplex exhibitors and mainly focuses on the most visited multiplexes in the Czech Republic of the Palace Cinemas Company. The aim of this work is to analyze the marketing communications of Palace Cinemas multiplexes and the defense of choosing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7507
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAMLOVÁ, Petra. \textit{Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/83yul8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAMLOVÁ, Petra. Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Využití marketingové komunikace v Penzionu U Zejdů
Zejda Zejda -
Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání
Vojtěch Kaštovský -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Simona Kročilová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová