Průzkum metod a technik firemního vzdělávání a využívání aktuálních trendů – Adéla NOVÁKOVÁ
Adéla NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Průzkum metod a technik firemního vzdělávání a využívání aktuálních trendů
Research of methods and techniques of corporate education and use of current trends
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá metodami firemního vzdělávání zaměstnanců a využitím současných trendů ve firmách. Cílem práce je identifikovat a shrnout aktuálně používané výukové metody ve firemním vzdělávání zaměstnanců ve vybraném odvětví a regionu. Součástí práce je dotazníkové šetření a rozhovor, jejichž cílem je shromáždit potřebné informace o firmách a vzdělávání zaměstnanců a následně …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with methods of corporate training of employees and the use of current trends in companies. The aim of the thesis is to identify and summarize the currently used teaching methods in corporate employee training in a selected sector and region. The thesis includes a questionnaire survey and an interview to collect necessary information about the companies and training …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. et PhDr. Jan Fiala, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Adéla. \textit{Průzkum metod a technik firemního vzdělávání a využívání aktuálních trendů}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/842liw/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Adéla. Průzkum metod a technik firemního vzdělávání a využívání aktuálních trendů. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Význam nefinančních informací pro externí uživatele
Šárka Vrobelová -
Analýza externí komunikace města Holešov
Barbora Kautská -
Kvalita externí komunikace ve vybrané organizaci
Petr Bartáček -
Analýza současného stavu externí komunikace pracovníků veřejné správy s veřejností
Anastasiya Halaukova -
Automatizovaný externí defibrilátor a jeho využití laiky
Ivana KSANDROVÁ -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník
Název
Vložil
Vloženo
Práva