Jiří Matýsek
Bachelor's thesis
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
An Analysis of Advertising Systems Google Ads and Sklik
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou PPC reklamy. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a jeho nástrojům, PPC systémům, PPC reklamním kampaním a způsobu jejich vyhodnocování. Praktická část analyzuje a srovnává reklamní systémy Google Ads a Seznam Sklik. V další části je představena firma, pro kterou je následně zpracován návrh reklamní kampaně v systému Google Ads a Seznam Sklik. …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of PPC advertising. The theoretical part deals with internet marketing and its tools, PPC systems, PPC advertising campaigns and how to evaluate them. The practical part analyses and compares the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. In the next part, a company is introduced, for which an advertising campaign proposal is subsequently prepared in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Matýsek, Jiří. Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online reklama
Ondřej Švarc -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání
Michal Provazník -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský