Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik – Jiří Matýsek
Jiří Matýsek
Bakalářská práce
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
An Analysis of Advertising Systems Google Ads and Sklik
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou PPC reklamy. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a jeho nástrojům, PPC systémům, PPC reklamním kampaním a způsobu jejich vyhodnocování. Praktická část analyzuje a srovnává reklamní systémy Google Ads a Seznam Sklik. V další části je představena firma, pro kterou je následně zpracován návrh reklamní kampaně v systému Google Ads a Seznam Sklik. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of PPC advertising. The theoretical part deals with internet marketing and its tools, PPC systems, PPC advertising campaigns and how to evaluate them. The practical part analyses and compares the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. In the next part, a company is introduced, for which an advertising campaign proposal is subsequently prepared in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matýsek, Jiří. Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama
Ondřej Švarc -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání
Michal Provazník -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský