Ing. Andrea Rásochová

Bakalářská práce

Marketingový mix ve společnosti S.M.K., a.s. Blansko

Marketing mix in the company S. M. K., a. s. Blansko
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu. Je rozdělena na dvě části. První část práce je teoretická a zabývá se marketingem obecně, marketingovým mixem a popisuje jeho jednotlivé složky. Druhá část se věnuje situační analýze ve společnosti S. M. K., a. s. Blansko, porovnává jednotlivé složky marketingového mixu s okolím organizace a podává návrhy na zlepšení.
Abstract:
This bachelor work is tagreted to the analysis of marketing mix. It is divided in two parts. The first part of this work is theoretical and it deals with the marketing generally, marketing mix and it describe its individual parts. The second part of this work devotes to concrete application this implements in use in the company S. M. K., Inc. Blansko, it compares this individual parts of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Radim Keřt, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rásochová, Andrea. Marketingový mix ve společnosti S.M.K., a.s. Blansko. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků