Ing. Andrea Rásochová

Bachelor's thesis

Marketingový mix ve společnosti S.M.K., a.s. Blansko

Marketing mix in the company S. M. K., a. s. Blansko
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu. Je rozdělena na dvě části. První část práce je teoretická a zabývá se marketingem obecně, marketingovým mixem a popisuje jeho jednotlivé složky. Druhá část se věnuje situační analýze ve společnosti S. M. K., a. s. Blansko, porovnává jednotlivé složky marketingového mixu s okolím organizace a podává návrhy na zlepšení.
Abstract:
This bachelor work is tagreted to the analysis of marketing mix. It is divided in two parts. The first part of this work is theoretical and it deals with the marketing generally, marketing mix and it describe its individual parts. The second part of this work devotes to concrete application this implements in use in the company S. M. K., Inc. Blansko, it compares this individual parts of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. et Ing. Radim Keřt, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rásochová, Andrea. Marketingový mix ve společnosti S.M.K., a.s. Blansko. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management