Strategie řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti – Lucie Klocová
Lucie Klocová
Master's thesis
Strategie řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti
Strategy of customer relationship management in selected company
Abstract:
Práce si klade za cíl navrhnout úpravu zákaznické podnikové strategie v horizontu 3 let zaměřenou na analýzu a optimalizaci stávajících procesů, využití dat o zákaznících a řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti LMC s.r.o. se zaměřením na B2B zákazníky. Na základě rozhovorů se zaměstnanci společnosti jsou popsány a v notaci EPC modelovány aktuální procesy kolem zákazníků s důrazem na jejich nedostatky …moreAbstract:
The aim of this Master Thesis it to develop customer relationship management strategy for next three years in the company LMC s.r.o, focusing on the analysis and optimization of existing processes, the use of customer data and management of customer satisfaction of B2B customers. Based on interviews with employees, current customer related processes are described in EPC notation focused on their weaknesses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55414
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2016
- Supervisor: Karel Koliš
- Reader: Miroslav Žebrák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55414
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková