Dynamics and trends of e-commerce in Czech Republic and Slovakia – Bc. Karol Guláš, MBA
Bc. Karol Guláš, MBA
Diplomová práce
Dynamics and trends of e-commerce in Czech Republic and Slovakia
Dynamics and trends of e-commerce in Czech Republic and Slovakia
Anotace:
Zámer tejto diplomovej práce je problematika intrenetového predaja a vplyv technológie na zmeny v predajnom procese uskutočnovanom online v posledných rokoch. Téma diplomovej práce sa predovšetkým zameriava na český a slovenský trh a na vývoj nových technológií a virtuálneho sveta. Hlavne sa zameriava na vplyv mobilných prístrojov, sociálnych sietí a virtualných platieb.Abstract:
The aim of this thesis is to discuss the issue of e-commerce and the impact of information and communication technologies on the changes in the way the purchases have been provided in recent years. The topic is predominantly focused on the area of Czech and Slovak regional market, and its development considering the progression in new technologies and virtual space. Moreover, the influence of mobile …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c1vj7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jiří Amler
- Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
International Organizations and Their National Branches: The Case of UNICEF and the Slovak National Committee for UNICEF
Michaela Halabrínová -
Vytvoření doporučovacího systému na bázi neuronových sítí v oblasti e-commerce
Martin Šatra -
Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce
Lucie Králová -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim