Bc. Ivan Chroust

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu

Customer relationship management, creation of value and added value of a product
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahu se zákazníky jako klíčovým nástrojem a zásadním prvkem integrované marketingové komunikace, jejíž pochopení, vnímání a zejména důmyslná interpretace poskytuje dostatečné záruky pro efektivní marketingovou činnost. Dojde-li ke spojení tvorby a rozvoje značky, spolu s citlivým vývojem přidané hodnoty, lze docílit pevného postavení na trhu. V praktické části bakalářské …more
Abstract:
This bachelor’s work will deal with Management of the relationship with customers as the key tool and basic element of Integrated marketing communication, the understanding, perception and especially sophisticated interpretation of which provides sufficient guarantees of efficient marketing activity. A foothold in the market gains by means of joining mark creation and expansion with sensitive added …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní