Bc. Anna Ondráčková

Bakalářská práce

Phraseologismen in der Werbesprache. Vorkommen und Funktion der Phraseme in der Bierwerbung

Idioms in the beer advertising. Occurrence and function
Abstract:
This bachelor thesis deals with phraseology in advertising, specifically with phrases in one Bavaria beer advertising campaign. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical part. I explain different terms and definitions from the area of phraseology in the first half of the theoretical part. Furthermore I deal with attributes of phrases and their classification. The second …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá frazeologií v reklamě, konkrétně frazémy v jedné bavorské reklamní kampani na pivo. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V první polovině teoretické části vysvětluji pojmy a definice z oblasti frazeologie, dále se zabývám znaky frazeologismů a jejich klasifikací. Druhá polovina je věnovaná reklamě. Cílem této části je objasnění pojmů …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
  • Oponent: PhDr. Dana Spěváková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura