Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Markéta Grammetbauerová
Markéta Grammetbauerová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Anotácia:
Bakalářská práce za pomoci dvou výzkumných metod, kterými je dotazníkové šetření a zkušenostní in-home test, zkoumá vnímání privátních značek na českém trhu a vnímání privátních značek zákazníky dm drogerie markt. Práce poukazuje na to, že privátní značky mohou spotřebiteli vnímanou kvalitou konkurovat značkám výrobců, a to i přes to, že jejich ceny jsou v porovnání s nimi vnímané jako nižší. Ukázalo …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the perception of Czech private brands and the perception of private brands by customers of dm drogerie markt. Two research methods were used, which is a questionnaire investigation and an experiential in-home test. The thesis points out that private labels which are rated well by the consumers can compete with another brands, despite the fact that their prices are perceived …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gcx50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Business Economics / Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Alina Valetova -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
Amrita Saigal -
Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior
Yabing Li -
Analysis of Chinese Tea Consumption and Consumer Behavior
Sokagnna Tiv