Vliv demografických faktorů na spotřebitelské preference při nakupování potravin – Michael Sklář
Michael Sklář
Diplomová práce
Vliv demografických faktorů na spotřebitelské preference při nakupování potravin
The Influence of Demographic Factors on Consumers’ Preferences when Grocery Shopping
Anotace:
Cílem této práce je odhalit vliv demografických faktorů na spotřebitelské chování přinakupování potravin a zjistit, která kritéria jsou pro spotřebitele při nakupování potravinnejdůležitější. Teoretická část práce obsahuje definici a přiblížení základních pojmů, kterés nakupováním potravin a zkoumanou problematikou bezprostředně souvisí. Diskutovány jsoupojmy jako prodávající, spotřebitel, privátní …víceAbstract:
This diploma thesis examines the influence of demographic factors on consumers’ behaviorwhen grocery shopping, with special attention paid to the criteria crucial for the consumerswhile making a buying decision. The theoretical part aims to define the basic concepts relatedto grocery shopping, such as the seller, buyer, private labels, food labelling, retail or consumers’behavior. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Inka Neumaierová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy
Lenka Schrömerová -
Spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva
Markéta Kuttlerová -
Spotřebitelské preference udržitelných potravin - biopotraviny
Hana SVOBODOVÁ -
Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců
Pavla Vránová -
Srovnání nezávislých prodejců v provozních jednotkách maloobchodů a nadnárodních řetězců
Kristýna Červená