Martin ŠTĚPÁNEK

Master's thesis

Podnikání a marketing v internetovém prostředí

Entrepreneurship and Marketing in the Internet Environment
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá podnikáním a marketingovým zviditelněním v internetovém prostředí. Popisuje podnikání a jeho formy v České republice. Vysvětluje význam marketingu a související základní pojmy. Dále popisuje nástroje internetového marketingu, které pak v praktické části aplikuje na začínající internetové stránky, které v této práci reprezentují začínající podnik. Práce je zaměřená především …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the entrepreneurship and marketing visibility in the Internet environment. It describes the entrepreneurship and its forms in the Czech Republic. It explains the Internet marketing and the basic terms that are related to it. It also describes the tools of Internet marketing which are applied in the practical part to newly created websites which represent a newly created …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Tomáš Šperk

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPÁNEK, Martin. Podnikání a marketing v internetovém prostředí. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management