Podnikání a marketing v internetovém prostředí – Martin ŠTĚPÁNEK
Martin ŠTĚPÁNEK
Diplomová práce
Podnikání a marketing v internetovém prostředí
Entrepreneurship and Marketing in the Internet Environment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá podnikáním a marketingovým zviditelněním v internetovém prostředí. Popisuje podnikání a jeho formy v České republice. Vysvětluje význam marketingu a související základní pojmy. Dále popisuje nástroje internetového marketingu, které pak v praktické části aplikuje na začínající internetové stránky, které v této práci reprezentují začínající podnik. Práce je zaměřená především …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the entrepreneurship and marketing visibility in the Internet environment. It describes the entrepreneurship and its forms in the Czech Republic. It explains the Internet marketing and the basic terms that are related to it. It also describes the tools of Internet marketing which are applied in the practical part to newly created websites which represent a newly created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Šperk
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNEK, Martin. Podnikání a marketing v internetovém prostředí. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Tvorba a propagace webových stránek
Eva Stránská -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Vývoj a propagace webového portálu pro podporu turistického ruchu v České republice
Tomáš František Kašpar -
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Tadeáš Michael VANČURA -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Systém propagace Katedry informatiky a počítačů
Petra ŠPAČKOVÁ