Martin ŠTĚPÁNEK

Master's thesis

Podnikání a marketing v internetovém prostředí

Entrepreneurship and Marketing in the Internet Environment
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá podnikáním a marketingovým zviditelněním v internetovém prostředí. Popisuje podnikání a jeho formy v České republice. Vysvětluje význam marketingu a související základní pojmy. Dále popisuje nástroje internetového marketingu, které pak v praktické části aplikuje na začínající internetové stránky, které v této práci reprezentují začínající podnik. Práce je zaměřená především …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the entrepreneurship and marketing visibility in the Internet environment. It describes the entrepreneurship and its forms in the Czech Republic. It explains the Internet marketing and the basic terms that are related to it. It also describes the tools of Internet marketing which are applied in the practical part to newly created websites which represent a newly created …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Šperk

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTĚPÁNEK, Martin. Podnikání a marketing v internetovém prostředí. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management