Alžběta Haniková

Bachelor's thesis

Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy

Anotácia:
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedúci: Lenka Turnerová
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6963