Syndrom vyhoření v profesi učitele 1. stupně základní školy – Barbora LACHMANOVÁ
Barbora LACHMANOVÁ
Master's thesis
Syndrom vyhoření v profesi učitele 1. stupně základní školy
Burnout syndrome among primary school teachers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů 1. stupně základních škol. Celá struktura diplomové práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a empirickou. V teoretické části se zabýváme nejprve vymezením učitelské profese z hlediska osobnostních charakteristik, profesních kompetencí a profesním vývojem. Dále charakterizujeme stres, jeho vymezení, příznaky a neopomenutelné zvládání stresu …viacAbstract:
The thesis focuses on burnout syndrome in primary school teachers. The whole structure of the thesis is divided into two parts: theoretical and empirical. In the theoretical part we first deal with the definition of the teaching profession in terms of personal characteristics, professional competences and professional development. Then we characterize stress, its definition, symptoms and stress management …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michaela Pugnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LACHMANOVÁ, Barbora. Syndrom vyhoření v profesi učitele 1. stupně základní školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Osobnost učitele a jeho výchovně vzdělávací funkce ve vyučovacím procesu na II. st. ZŠ
Miroslav Kopecký -
Osobnost učitele a jeho výchovně vzdělávací funkce ve vyučovacím procesu na II. st. ZŠ
Miroslav Kopecký -
Prosociální chování, emoční inteligence a osobnost učitelů 1. stupně ZŠ
Viktorie SMETANOVÁ -
Rozdílné nároky žáků 1. a 2. stupně ZŠ na osobnost učitele
Petra Matějková -
Osobnost učitele
Petra OUBRAMOVÁ -
Osobnost učitele na klasické a alternativní škole
Marcela KOUDELKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva