1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film – BcA. Petr MIŠÁK
BcA. Petr MIŠÁK
Diplomová práce
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
1. Theoretical part: 3D character animation in computer games 2. Practical part: Cycles - 3D animated short film
Anotace:
Tato práce nahlédne do překvapivě širokého pole charakterové 3D animace v počítačových hrách, odkryje několik na první pohled ne úplně zřejmých technických problémů a řešení a poslouží jako základní průvodce k tématu 3D animace ve vztahu k počítačovým hrám.Abstract:
This work will look into surprisingly wide field of character 3D animation in computer games, uncover several not so obvious technical dificulties and sulutions and will serve as a basic guide in the topic of 3D animation in relation to computer games.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2013
Zveřejnit od: 23. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIŠÁK, Petr. \textit{1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/859o9f/.
Jak správně citovat práci
MIŠÁK, Petr. 1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film. Zlín, 2013. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Kombinování stop motion a jiných animačních technik
Yana Kulyk -
Animační techniky ve výtvarné výchově
Zuzana ALTMANOVÁ -
Motion capture jako nástroj 3D animace
Radoslav Byrtus -
Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hrách
Ekaterina Bessonova -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
Využití 3D Animace mimo filmový průmysl
Lukáš Přikryl