Editor strunových soch ve virtuální realitě – Bc. Martin Bezděka
Bc. Martin Bezděka
Diplomová práce
Editor strunových soch ve virtuální realitě
String Sculptures Editor in Virtual Environment
Anotace:
Obsahem této práce bylo vytvoření editoru strunových soch ve virtuální realitě. Editor byl implementován jako rozšíření systému pro virtuální realitu VRECKO. Poskytuje jak možnost interaktivního návrhu strunové sochy včetně volby estetických parametrů, tak ověření realizovatelnosti sochy pomocí fyzikální simulace. V rámci této práce byla také vytvořena knihovna pro generování obecných tažených povrchů …víceAbstract:
The aim of this thesis was to develop String Sculptures Editor in virtual environment. Editor was implemented as a plug-in for the VRECKO framework. It provides both the ability to interactively design string sculptures, including the choice of aesthetic parameters, and to test the feasibility of these sculptures by physical simulation. As part of this work, a library for generating general sweep surfaces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z4mjv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
Gabriela Pacáková -
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
Vojtěch Grünseisen