Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard – Kateřina Brtinská
Kateřina Brtinská
Master's thesis
Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard
Marketing strategy of franchise chain Bageterie Boulevard
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnost Bageterie Boulevard. Jelikož Bageterie Boulevard je společnost fungující na bází franchisingu, teoretická část práce je zaměřena na objasnění významu franchisingu a jeho fungování. V teoretické části budou take vysvětleny základní pojmy marketingu.Praktická část se zabývá marketingovým mixem Bageterie Boulevard a její marketngovou …viacAbstract:
This dissertation is based on analysis of the marketing strategy of Bageterie Boulevard company. Since Bageterie Boulevard is a company operating on basis of franchising, the theoretical part of this dissertation is oriented on explanation of the meaning of franchising and its function. In the theoretical part, the fundamental principles of marketing will be explained. Practical part of this thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Pavla Neumannová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Mezinárodní franchising
Michal Hašan -
Franchising jako metoda podnikání, jeho výhody a nevýhody
Jolana Hnízdová -
Právo a franchising
Kateřina Fárová -
Franchising - založení pobočky konkrétní franchisingové sítě
Miriam Soldánová -
Franchising a jeho využití v konkrétní firmě
Alena Ablamskaya -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
L'udmila Režuchová -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Barbora Soveľová